I
  • No products in the cart.
I
  • No products in the cart.
Podrsaj navzdol
back to top
a

360 Bootcamp

  /  Ciljne skupine   /  Zakaj moramo poznati svojo ciljno zkupino, če želimo uspešno nagovoriti novinarja?

Uspešna podjetniška zgodba v sebi prepleta izredno jasno določen presek med poslanstvom podjetja in prepoznavanjem idealnih kupcev, strank ali naročnikov, ki jim bo naš izdelek ali storitev pomagal reševati težavo ali izziv. To spoznanje je ključno za vse aktivnosti, ki jih vodimo. Pomembno je tudi pri komuniciranju naših zgodb in predstavitve navzven, prek vsebin, ki jih pripravljamo za naša družbena omrežja, e-novičke, spletno stran ali podcast. Pomembno je tudi za vsebino, na katero lovimo pozornost novinarjev, da bodo v naših sporočilih prepoznali novičarsko vrednost za njihovo občinstvo poslušalcev, gledalcev ali bralcev.

Kaj potrebujemo za uspešno nagovarjanje novinarja?

Preden se lotimo nagovarjanja novinarjev, moramo zelo dobro poznati našo ciljno skupino. Natančno postavljena ciljna skupina nam omogoča, da bolje razumemo svoje kupce, stranke ali naročnike, enostavneje načrtujemo in oblikujemo strategijo odnosov z mediji ter z izbranimi aktivnostmi dosežemo in vplivamo na našo ciljno skupino. Tako bomo lažje izbrali vse aktivnosti in, enako pomembno, sporočila, ki jih bo naša ciljna skupina razumela in se z njimi poistovetila.

Če hočemo resnično spoznati našo ciljno skupino, moramo poznati njihove želje, potrebe in ključne točke bolečine. Kaj to pomeni? Kje ima predstavnik naše ciljne skupine (naša idealna stranka ali avatar) težave in ovire, ki jih lahko reši naš izdelek ali storitev? S razčlenitvijo naše ciljne skupine, bomo nato lažje pripravili pravilne aktivnosti in izbrali prave kanale, ki jih naša ciljna skupina spremlja. To velja tudi za medije.

Torej, če želimo učinkovito komunicirati z novinarjem, moramo najprej zelo dobro poznati našo zgodbo oziroma znamko, razumeti delo novinarja in se prepričati, da so naše idealne stranke tudi med bralci, gledalci in poslušalci medija, v katerem novinar, ki ga nagovarjamo, dela.

Naša zgodba mora skočiti iz poplave sporočil, ki jih dnevno prejme novinar v svoj e- nabiralnik. V trenutku mora novinar v zgodbi prepoznati vrednost naše zgodbe za svoje občinstvo.

Za uspešno nagovarjanje novinarja, ki vodi v medijsko objavo, poleg dobre vsebine, potrebujemo tudi prave taktike komuniciranja (v kakšni obliki pripravimo vsebino), dober „tajming“ (kdaj mu vsebino posredujemo) in dobro „targetiranje“ (pravemu novinarju pošljemo vsebino, ki jo pripravimo zanj).

Ob tem se moramo vedno zavedati, da naloga novinarja NI, da pove našo zgodbo! To je naša naloga. Novinar nam pri tem „služi“ kot kanal, prek katerega naša sporočila pripeljemo do tvojega občinstva oziroma ciljne skupine.

Kako ujameš pozornost novinarja?

Obstaja več taktik lovljenja novinarjeve pozornosti. Če v našo zgodbo vpletemo relevantnost (vsebine za njegovo občinstvo), pravočasnost (naša zgodba se dotika zanimivih obdobij, datumov), novost (novi izdelki, storitve, načini priprave ali delovanja, reševanja težav), bomo uspešnejši in si hitreje zagotovimo objavo. Naša zgodba mora vsebovati novičarsko vrednost: to pomeni, da vključuje vsebino, taktike ali način prenosa vsebine, ki izstopa in ujame novinarjevo pozornost.

To pa ne velja zgolj za pripravo vsebin za novinarja. Vse naše vsebine, tudi tiste, ki jih bomo objavila na naših družbenih omrežjih, morajo vsebovati novičarsko vrednost za našega sledilca, saj se bo le na ta način odzval na sporočilo.

 

 

Mnogo več o načinu grajenja svojih zgodb, ki bodo lovile pozornost novinarjev in sledilcev na tvojih družbenih omrežjih izveš v našem 360 Bootcamp programu 3-dnevnih intenzivnih delavnic. Nina Gaspari ti bo v svojem delu predavala o tem, kako namensko oblikovati medijsko zanimive zgodbe, graditi dolgoročne odnose z novinarji ter svoje izdelke in storitve pozicionirati na družbenih omrežjih in s tem krepiti obstoječe in morebitne kupce, naročnike ali stranke.

Post a Comment